tyrasrom
onsdag 28. april 2010
amigurumi!
Har lenge hatt lyst å prøve å hekle ein sånn koselig liten maskot. Etter litt prøving
og feiling vart den sånn som dette. Kjekt å holde på med så eg må nok lage fleire sånne.
torsdag 22. april 2010
Svigermor
Synest bildet av svigermor er så koselig - tenkte å ha ein tekst på servietten, men må finna litt meir opplysninger om tid og stad først
søndag 28. mars 2010
Giveaway hos Monica
Fant
denne
nydelige bloggen, som har hele 3 giveaway gående.
Sjekk de flotte påske egga då!
lørdag 27. mars 2010
Oppgåve 2 i scrappekrigen var å bruka eit bilde til inspirasjon. Eg fekk selfølgelig ananas - ein farge som eg ikkje akkurat bruke så mykje då:-)
mandag 8. mars 2010
scrappekrigen
Eg har vore med i scrappekrigen på scrapping.no. Veldig travelt og veldig kjekt! Her kjem første bidraget mitt som var ei skisseoppgåve.
fredag 5. mars 2010
Candy hos Felixir
Sjekk ut denne då.
Hadde vore sååå gøy å vore den heldige her!
søndag 21. februar 2010
Vinter
Denne vinteren har jammen vart lenge.
Her kjem nokon vinterbilder fra meg.
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)