onsdag 28. april 2010

amigurumi!

Har lenge hatt lyst å prøve å hekle ein sånn koselig liten maskot. Etter litt prøving
og feiling vart den sånn som dette. Kjekt å holde på med så eg må nok lage fleire sånne.

torsdag 22. april 2010

Svigermor



Synest bildet av svigermor er så koselig - tenkte å ha ein tekst på servietten, men må finna litt meir opplysninger om tid og stad først

søndag 28. mars 2010

Giveaway hos Monica

Fant denne nydelige bloggen, som har hele 3 giveaway gående.
Sjekk de flotte påske egga då!


lørdag 27. mars 2010


Oppgåve 2 i scrappekrigen var å bruka eit bilde til inspirasjon. Eg fekk selfølgelig ananas - ein farge som eg ikkje akkurat bruke så mykje då:-)


mandag 8. mars 2010

scrappekrigen

Eg har vore med i scrappekrigen på scrapping.no. Veldig travelt og veldig kjekt! Her kjem første bidraget mitt som var ei skisseoppgåve.


fredag 5. mars 2010

Candy hos Felixir



Hadde vore sååå gøy å vore den heldige her!



søndag 21. februar 2010

Vinter

Denne vinteren har jammen vart lenge.
Her kjem nokon vinterbilder fra meg.